26.7. 2010 22:41
1. Zobrazují se mi jen dopolední lekce - je nutné posunout lištu ve spodní části obrazovky doprava
2. Mám jiný zůstatek než mám mít - jde pouze o testovací verzi, tzn. jsou v ní data ze dne spuštění, tato
TESTOVACÍ verze není aktualizována
3. Nepřišlo mi potvrzení o přijetí, stornu rezervace - nemáme v databázi Váš mail, nebo je doplněn jen do OSTRÉ
verze
4. Kde najdu otevírací dobu? - v sekce REZERVACE, STORNA úplně dole - prosím, sledujte ji, bude se měnit.
Od srpna bude recepce otevřena denně kromě soboty od 16.00 od září od 14.00
5. Na jak dlouho se můžu nahlásit? - denně na čtyři týdny dopředu, nejde o kalendářní měsíc, ale 28 dní.
6. Kde mám zobrazené lekce, které jsem si rezervoval ?
- ve spodní části obrazovky po rozkliknutí DETAIL UŽIVATELE
7. Mám Zlatou kartu, jak si udělám trvalku?
- stačí si naklikat lekce, které chcete trvale na jeden týden a pak musíte toto oznámit na recepci
8. Co když už se v neděli 1.8. nedostanu přes ON-LINE rezervaci na lekci, co když už bude plno?
- udělejte si rezervace na příští týden osobně ne recepci, předejdeme tak zablokování ON-LINE systému.
Najednou může být přihlášeno 30 lidí, poté se systém zablokuje a bude čekat až se někdo odhlásí.
9. Proč mám u rezervované lekce v DETAILU UŽIVATELE 130,- a přitom chodím za 50, 90, 100 ...
- tato cena je v ON-LINE rezervacích nastavena jednotně, na recepci bude každému odečtena z kreditu ta "jeho"
cena